روشنایی رینگ پیرامونی و معابر اصلی شهر کرمان اصلاح می‌شود

شهردار کرمان گفت: با همکاری شهرداری کرمان و شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، روشنایی رینگ پیرامونی و معابر اصلی شهر اصلاح خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سعید شعرباف با تأکید بر اینکه شهرداری در تأمین روشنایی شهر به‌طور مستقیم وظیفه‌ای ندارد، اظهار کرد: وضعیت روشنایی شهر در رینگ پیرامون و معابر اصلی در مقایسه با سایر مراکز استان‌های کشور مناسب نیست.

وی افزود: به لحاظ مسئولیت اجتماعی و به‌دلیل اینکه بسیاری از زیبایی‌ها و آثار ارزشمند شهر کرمان، در شب قابل مشاهده نیست، شهرداری کرمان با همراهی شرکت توزیع نیروی برق شمال، در زمینۀ تأمین روشنایی برق وارد عمل شده است.

شهردار کرمان از مشارکت یک شرکت دانش‌بنیان کرمانی در اجرای این پروژه خبر داد و گفت: با دریافت تأییدیه‌های فنی و مهندسی، تجهیزات فنی مناسبی با کاربرد روشنایی ویژه و کم‌مصرف، برای این منظور در نظر گرفته شده و کار با سرعت پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه رینگ شهر در بازه زمانی کمتر از سه ماه، به نور مطلوب مجهز خواهد شد، تصریح کرد: شهرداری کرمان از دوسال گذشته با تأمین روشنایی پارک‌ها، امنیت این فضاهای تفریحی را برای مردم تأمین کرده است.

شعرباف ادامه داد: همزمان با تأمین روشنایی رینگ شهر، این اقدام مشارکتی با شرکت توزیع نیروی برق شمال، برای تأمین روشنایی شهر در بلوار جمهوری‌اسلامی، حد فاصل فرودگاه تا میدان آزادی در دستور کار قرار گرفته است.

وی به نصب دکل‌های نوری در مسیرها و بلوارهای اصلی شهر اشاره کرد و با بیان اینکه پس از تکمیل رفیوژ میانی بلوار جهاد، روشنایی مناسب آن نیز تأمین خواهد شد، گفت: چراغ‌های موجود پس از جایگزین‌شدن، جابه‌جا شده و در دیگر معابر استفاده خواهد شد.

کد خبر 687361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مختار ر خسرویان IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    کرمان بلوار باستانی ک۱۵ کلا تاریک ۲۰خانوار هر خونه دوتا ماشین شبها دارن از تو ماشینا سرقت میکنن شمارا بخدا ب علی ب وجدان خودتون بیاین یک لامپ روشنایی نصب کنن خیلی درسنامه. دوماه هر روز زنگ زدیم زدن اقدام نشده شمارا بخدا