تصمیم فدراسیون فوتبال موجب نگرانی و ناراحتی مردم استان اصفهان شده است

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم فدراسیون فوتبال موجب نگرانی و ناراحتی مردم شهرستان مبارکه و استان اصفهان شده است.

پروین صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدام نامتعارف فدراسیون اظهار کرد: تصمیم اتخاذ شده فدراسیون فوتبال راجع به تیم فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جای ناراحتی دارد که چرا این زمان برای این رأی انتخاب شده و درست زمانی که تیم سپاهان در حال آماده‌سازی خود برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است باید چنین تصمیمی گرفته شود.

وی با توضیح اینکه چنین تصمیم‌های غلطی در روحیه ورزشکاران ما تأثیر منفی می‌گذارد، گفت: اگر قرار است رسیدگی به کار قراردادها و باشگاه‌های ورزشی فوتبال صورت بگیرد باید دید منصفانه باشد و همه باشگاه‌ها با شفافیتی که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان وارد عرصه میدان شده است، با همان شفافیت وارد شوند و همه را با یک‌میزان منصفانه بسنجند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: چنین اقدامی که در این زمان انجام شده برخورد مناسبی با تیم فولاد مبارکه سپاهان نبوده و باعث نگرانی و ناراحتی مردم شهرستان مبارکه و استان اصفهان شده است.

وی تأکید کرد: ما هم با توجه به لزوم حمایت از نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هم از روندهای قانونی موجود مانند اعتراض به کمیته استیناف و سایر روندهای قانونی پیگیری لازم را انجام می‌دهیم و انتظار داریم این موضوع به قید فوریت و به‌صورت عاجل مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 687357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.