کاربرد پلتفرم اعلام حوادث اضطراری در بوستون

ساکنان شهر بوستون می‌توانند از طریق پلتفرم Genasys به اعلان‌های اضطراری و غیراضطراری شهر دسترسی داشته باشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات شهری بوستون پلتفرم Genasys را برای برقراری ارتباط بین بخش‌های مختلف شهر و جامعه معرفی کرده‌اند. هدف از معرفی پلتفرم یادشده این است که شهروندان بوستون و حدود ۲۳ میلیون بازدیدکننده سالانه در مورد به‌روزرسانی و بهبود زیرساخت‌های شهر مطلع شوند. همچنین، به محافظت از آن‌ها در برابر حوادث شدید آب‌وهوایی و دیگر رویدادهای مهم کمک می‌کند.

Genasys با ارائه یک پلتفرم که امکان همکاری حیاتی در زمان واقعی بین همه بخش‌ها و جامعه را از طریق یک داشبورد مدیریتی، گزارش‌دهی و سیستم اطلاع‌رسانی یکپارچه و قابل تنظیم فراهم را می‌کند، مانع بین ذی‌نفعان، مؤسسان و کارمندان را از بین می‌برد. این راه‌حل پیشنهادی به شهر بوستون اجازه می‌دهد تا اعلان‌های اضطراری و غیراضطراری را از طریق کانال‌های ارتباطی تک یا چندگانه، به شیوه‌ای سریع و مؤثر به مناطق جغرافیایی خاص، شهروندان و کارکنان ارسال کند.

پلتفرم Genasys می‌تواند با برقراری ارتباط بین مدیران اورژانس، پلیس، آتش‌نشانی و جامعه، قابلیت‌های زیادی در اختیار آن‌ها قرار دهد. برای نمونه، مدیران و مقامات می‌توانند پیام‌های متنی مناسب را به سرعت و به صورت مؤثر برای افراد در مناطق مختلف شهر ارسال کنند. کانال‌های اعلان هشدار از پیش تعیین شده تضمین می‌کند که افراد مشخص شده پیام مناسب را دریافت می‌کنند و همزمان اعلان‌ها را در دستگاه‌های شخصی، رسانه‌ها مانند تلویزیون، رادیو و رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کنند.

هدف از توسعه پلتفرم Genasys نجات جان افراد با استفاده از ابزارهایی است که به جوامع و اولین پاسخ‌دهندگان کمک می‌کند تا به صورت مؤثر قبل، در حین و پس از رویدادهای مهم، برنامه‌ریزی، ارتباط و هماهنگی لازم را داشته باشند. پلتفرم یادشده از فناوری قابل اعتماد و مدرن برای پاسخگویی به هر بحرانی برای همکاری مستقیم با آژانس‌ها، حوزه‌های قضائی، شرکت‌ها و ایالت‌ها بهره می‌برد. ساکنان و بازدیدکنندگان شهر بوستون آخرین به‌روزرسانی‌های مربوط به رویدادهای شهری را مستقیماً از منبع معتبر Genasys دریافت می‌کنند.

کد خبر 687347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.