سرقت ۷۰ میلیارد ریالی اموال زن جوان توسط همسر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سرقت ۷۰ میلیارد ریالی اموال زن جوان توسط همسر خود خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از منزلی در شمال تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی در نخستین گام راهی منزل مورد نظر و با انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند سارق هنگامی که هیچ‌کس داخل منزل حضور نداشته با کلید وارد شده و طلاجات، سه عدد لپ‌تاپ، ۶۰۰ یورو، دسته چک و مدارک شناسایی همسر صاحب خانه را به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال به سرقت رفته برده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در گام بعدی با تحقیقات محلی متوجه شدند همسایه‌ها صاحبخانه را حوالی ظهر هنگامی که قرار بوده سرکار باشد، در ساختمان دیده‌اند که قصد داشته به صورت پنهانی وارد منزل خود شود.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، متوجه شدند مقدار زیادی پول از یک طلافروشی به حساب مرد جوان آمده و همسر وی از واریز این پول اطلاعی ندارد که همین موضوع شک کارآگاهان را برانگیخت.

سردار کارآگاه ولی‌پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، تنها متهم پرونده را دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی، منکر جرم خود بود و اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورد، اما پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود، به سرقت اموال همسر خود به دلیل انتقام‌گیری از وی و خانواده‌اش اعتراف و اعلام کرد به دلیل اینکه قصد داشتند طلاق بگیرند این عمل مجرمانه را انجام داده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 687309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.