جمع‌آوری ۱۰۵ سرعت‌کاه‌ غیراستاندارد از محورهای مواصلاتی گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: ۱۸۰ سرعت‌کاه‌ غیراستاندارد در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و تاکنون ۱۰۵ سرعت‌کاه‌ جمع آوری شده است، مابقی نیز تا پایان شهریور جمع‌آوری خواهد شد.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: استان گیلان ۱۲ هزار کیلومتر راه مواصلاتی دارد که حدود هفت هزار کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی افزود: تعداد زیادی سرعت‌کاه غیرمجاز در محورهای مواصلاتی گیلان نصب شده که بسیاری از آن غیراستاندارد است، براساس دستورالعمل ابلاغی استانداری گیلان به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، باید با هماهنگی پلیس راهور، سرعتکاه‌های غیراستاندارد جمع‌آوری شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه پیمایش و جمع آوری تعداد زیادی سرعت‌کاه غیراستاندارد در جاده‌های اصلی گیلان به زمان نیاز دارد و باید به ترتیب جمع آوری و آسفالت ترمیم شود، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات فردی در خصوص مسائل فنی و تأخیر اجرای طرح‌های راهداری اظهار نظر می‌کند در حالی که از جزئیات آن هیچ گونه اطلاعاتی ندارد.

نیک‌فهم با بیان اینکه در ابتدای اجرای طرح، هیچ آماری از تعداد سرعت‌کاه غیراستاندارد جاده‌های گیلان در اختیار نداشتیم، تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۱۸۰ سرعت‌کاه غیراستاندارد در محورهای مواصلاتی استان شناسایی کردیم و تاکنون ۱۰۵ سرعت‌کاه جمع آوری شده است و مابقی نیز تا پایان شهریور جمع‌آوری خواهد شد.

کد خبر 687233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.