رشد ۴۱ درصدی سودآوری یک شرکت بورسی

سود عملیاتی در حال تداوم قبل از مالیات شرکت ویتانا (نماد غویتا) در سه ماهه ابتدای سال جاری به ۵۳ میلیارد تومان رسیده که رشد ۴۱ درصدی داشته است، شرکت به ازای هر برگه سهم سود ۷۷ تومانی را شناسایی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت ویتانا (نماد غویتا) با سرمایه ثبت شده ۷۰۰ میلیارد تومان در حال حاضر در بازار اول فرابورس است، ارزش بازار شرکت برابر با دو هزار ۲۰۰ میلیارد تومان است، این شرکت روز گذشته در محدوده قیمتی ۳۲۰ تومان معامله شد، این شرکت در ۲۰ تیر ماه پس از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی بازگشایی شد و در این روزها نیز در همان محدوده قیمتی درحال معامله است.

درآمدهای عملیاتی شرکت با رشد ۷۶ درصدی به سطح ۷۸۰ میلیارد تومان رسیده و رشد ۷۶ درصدی داشته است، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی نیز با رشد ۵۹ درصدی به محدوده ۵۰۳ میلیارد تومان رسیده و در مجموع سود ناخالص دوره منتهی به ۱۴۰۲.۰۳.۳۱ به ۲۷۷ میلیارد تومان رسیده است و رشد ۱۱۹ درصدی داشته است.

سال مالی شرکت منتهی به ۱۴۰۲.۰۹.۳۰ است، هزینه‌های فروش اداری شرکت با رشد ۱۲۹ درصدی به ۱۹۹ میلیارد تومان رسیده است که رشد ۱۲۹ درصدی داشته است، سایر درآمدهای شرکت برابر با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون و سود عملیاتی شرکت برابر با ۷۹ میلیارد تومان است.

هزینه‌های مالی شرکت نیز برابر با ۵۲ میلیارد تومان و سایر درآمدهای غیر عملیاتی نیز برابر با ۵۲ میلیارد تومان است و سود عملیاتی در حال تداوم قبل از مالیات به ۵۳ میلیارد تومان رسیده که رشد ۴۱ درصدی داشته است، شرکت به ازای هر برگه سهم سود ۷۷ تومانی را شناسایی کرده است.

کد خبر 687135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.