آتش‌سوزی در شهرک صنعتی در حال مهار شدن است

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته بین دستگاه‌های امدادی استات اعم از مجموعه‌های آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادی دخیل در موضوع حادثه حریق در حال کنترل شدن است.

به گزارش خبر ایمنا، محمدعلی ملک‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، در خصوص جزئیات جدید حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی یزد اظهار کرد: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه حادثه حریق در یکی از واحدهای شرکت صنعتی یزد به مجموعه آتش‌نشانی یزد اعلام شد و گروه پیشرو بر اساس شدت حریق اعلام کردند که به پیشتیبانی لازم است.

وی افزود: مجموعه مدیریت بحران استان یزد از ساعت اولیه در منطقه حاضر شد و هماهنگی لازم جهت پشتیبانی و فراخوان نیروهای لازم امدادی از طرف شهرستان‌های مجاور تفت، مهریز، زارچ و اشکذر صورت گرفت که به کمک شهرستان یزد آمدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: واحدهای آتش‌نشانی شهرک مجموعه فرودگاه یزد با توجه به تخصصی بودن موضوع در محل حاضر شدند تا روند عملیات را فرماندهی میدانی کنند.

وی تصریح کرد: همکاران نیروی انتظامی به منظور کنترل مبادی ورودی شهرک و کنترل ترافیک منطقه در موقعیت حاضر هستند.

ملک‌زاده ادامه داد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته بین دستگاه‌های امدادی اعم از مجموعه اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادی دخیل در موضوع، حادثه حریق در حال کنترل است.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به نوع منطقه و صنعتی بودن آن اطلاعات اولیه از مالکین مجموعه‌های صنعتی مجاور اخذ شده است و مسائل ایمنی در حال انجام و کنترل است و اقدامات مدیریت شده است.

ملک‌زاده تأکید کرد: درخواست داریم شهروندان به هیچ عنوان به اخبار و شایعاتی که از طرق مختلف اعلام می‌شود، اعتنا نکنند و تنها از صدا و سیما پیگیر باشند.

وی گفت: احتمال انفجار آمونیاک صحت ندارد، بنابراین شهروندان لازم است نسبت به اطلاع‌رسانی حادثه از کانال صدا و سیما و رسانه‌های بر پیگیری شود.

کد خبر 687111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.