وقوع انفجار بزرگ در شهرک صنعتی یزد/ آتش‌نشانان در تلاش برای اطفای حریق

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با اشاره به ادامه‌دار بودن تلاش آتش‌نشانان برای خاموشی آتش‌سوزی بزرگ در محل شهرک صنعتی استان یزد گفت: تاکنون تلفات جانی از این حادثه گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم شهریورماه_ آتش‌سوزی بزرگی در شهرک صنعتی استان یزد رخ داده و به همین واسطه بیشتر ایستگاه‌های فعال آتش‌نشانی یزد جهت اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

محمد دهقان‌بنادکی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد در خصوص آخرین وضعیت این آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی یزد اظهار کرد: به واسطه انفجار بزرگ در منطقه شهرک صنعتی استان نیروهای آتش‌نشانی یزد با حضور حداکثری خود موفق شدند از حجم اولیه آتش بکاهند، اما آتش‌نشانان همچنان در حال تلاش برای مهار حریق هستند.

وی افزود: خودروهای آتش‌نشانی دیگری نیز از ایستگاه‌ها مختلف سطح شهر در حال اعزام به منطقه حادثه هستند تا هر چه سریع‌تر آتش را خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد خاطرنشان کرد: تاکنون تلفات جانی از این حادثه گزارش نشده است و امیدواریم در ادامه نیز این حادثه تلفات جانی نداشته باشد.

سعید پاک سرشت، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره وقوع آتش‌سوزی مهیب در یکی از واحدهای شهرک صنعتی یزد اظهار کرد: آتش‌سوزی ساعت ۱۷ و ۵۴ دقیقه امروز به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام و نسبت به اعزام تیم عملیاتی اقدام شد.

وی افزود: مأموران آتش‌نشانی در تلاش برای مهار آتش هستند که تاکنون در این عملیات ۱۴ دستگاه خودروی سنگین از تمام ایستگاه‌های شهر یزد برای مهار آتش به کار گرفته شده است.

برخلاف اخبار اولیه منتشر شده، علت انفجار در شهرک صنعتی یزد مخزن آمونیاک نبوده است، هر چند این واحد صنعتی دارای مخزن آمونیاک بوده، اما حریق به آن سرایت نکرده است و ایمن‌سازی مخزن توسط آتش‌نشانی به صورت کامل انجام شده است.

کد خبر 687104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.