شناسایی ۶۶ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در قم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم گفت: شورای پیشگیری از وقوع جرم سال گذشته ۶۶ نقطه حادثه خیز درون شهری را شناسایی کرد، همچنین ۲۵ نقطه حادثه‌خیز در نقاط برون شهری و محورهای مواصلاتی شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید کاویانی امروز _چهارشنبه بیست و دوم شهریورماه _ در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم که با حضور شهردار قم، دادستان قم، فرمانده نیروی انتظامی استان قم و دیگر مسئولان در دادگستری قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های استان در زمینه کاهش تصادفات است و با توجه به برنامه‌ریزی که در سطح قوه قضائیه انجام گرفت کمیته‌ای از ابتدای سال در این زمینه تشکیل شد.

وی گفت: شورای پیشگیری از وقوع جرم سال گذشته ۶۶ نقطه حادثه خیز درون شهری را شناسایی کرد، همچنین ۲۵ نقطه حادثه خیز در نقاط برون شهری و محورهای مواصلاتی شناسایی شدند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم با بیان اینکه ۴۰ تصادف فوتی و جرحی موتورسیکلت روزانه به طور متوسط در قم رخ داده است، افزود: در پیشگیری از تصادفات، نیروی انتظامی بیشترین تعامل را با شهرداری داشته است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم لازم الاجراست گفت: در این زمینه ترک فعل دستگاه‌ها مورد نظارت قرار می‌گیرد.

کد خبر 687093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.