اعضا هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌غربی مشخص شدند

رییس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰ نفر از معتمدین استان آذربایجان‌غربی به شورای نگهبان معرفی که از این تعداد پنج نفر به عنوان عضو هیأت نظارت بر انتخابات مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم موسوی امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران و با توجه به معرفی اعضا هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ۱۰ نفر از معتمدین استان آذربایجان‌غربی به شورای نگهبان معرفی که از این تعداد پنج نفر به عنوان عضو هیأت نظارت بر انتخابات مشخص شدند.

وی افزود: دکتر ناصر عتباتی، حجت‌الاسلام شیخ جواد حسینخانی، حاج قنبر کریم‌نژاد و حاج مصطفی جعفرنژاد اعضا هیأت نظارت بر انتخابات استان هستند که حکم آنها به استناد ماده ۵ قانون نظارت شورای نگهبان و مصوبه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات طی جلسه‌ای اعطا شد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان‌غربی با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال گفت: بیش از ۱۰ هزار ناظر در آذربایجان‌غربی در حال یادگیری آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات پیش‌رو هستند.

موسوی تصریح کرد: در جلساتی که هیأت نظارت بر انتخابات استان برگزار می‌کند فعلاً بحث صلاحیت‌ها مطرح نیست چون پیش ثبت نام کاندیداها اخیراً تمام شده است.

کد خبر 687044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.