دستگیری عاملان تولید و انتشار دوربین مخفی توهین‌آمیز در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با اقدامات تخصصی مأموران پلیس، سه نفر که با تولید یک کلیپ دوربین مخفی ساختگی در شاهین‌شهر و انتشار آن در فضای مجازی باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌تازگی کلیپی از یک دوربین مخفی ساختگی که در یکی از خیابان‌های شاهین‌شهر ضبط، در فضای مجازی منتشر و موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده بود.

وی با بیان اینکه در این کلیپ ساختگی به نوعی به شخصیت والای انسانی بانوان توهین شده بود، افزود: با توجه به آزرده‌خاطر شدن احساسات شهروندان از انتشار این کلیپ، دستگیری عاملان تولید و انتشار آن در دستور کار مأموران پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی شهرستان گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: سرانجام با تلاش و اقدامات تخصصی صورت گرفته متهمان که دو نفر از گردانندگان یک صفحه اینستاگرامی ساکن در یکی از شهرستان‌های همجوار بودند، به همراه زنی که طی هماهنگی قبلی با آنها در ساخت این کلیپ همکاری کرده بود، شناسایی و با هماهنگی قضائی هر سه متهم دستگیر شدند.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس با رصد مستمر فضای مجازی با افرادی که با روش‌های مختلف و انتشار محتواهای غیراخلاقی موجب جریحه‌دار شدن عفت عمومی شوند، قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

کد خبر 686991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.