دیدار جانشین ارشد نظامی آجا در اصفهان با خلبان مسیحی دفاع مقدس

جانشین ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به عیادت سراستاد خلبان هوانیروز سرهنگ آرتین ملکیان، رزمنده مسیحی دفاع مقدس رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مصطفی کوشکی در عیادت از سراستاد خلبان هوانیروز سرهنگ آرتین ملکیان اظهار کرد: سال‌های غرورآفرین دفاع مقدس، نماد بی‌بدیل و ویترینی از همدلی و همراهی هم‌وطنان مسیحی در دفاع جانانه از سرزمین و نشان از هم‌زیستی عزتمندانه اقوام و اقلیت‌های دینی در نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: وقتی جنگ بر کشور تحمیل شد، همه مردم ایران دوشادوش یکدیگر در صف مقاومت و دفاع ایستادند و نمایشگاهی زیبا از همدلی و اتحاد آحاد ملت را به وجود آوردند.

سراستاد خلبان سرهنگ آرتین ملکیان نیز در این دیدار که به پیشنهاد هیئت معارف جنگ اصفهان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس آن‌چنان شجاعتی را با خود به ما هدیه کرد که در همه سال‌های پروازم حس می‌کردم که جگر شیر دارم و در وادی سربازی و عاشقی قدم گذاشته‌ام.

وی افزود: عشق به میهنم، عشق به مردم میهنم و عشق به همه خلبانان ارتش که هم‌سفره و هم‌پرواز من بودند، باعث همه پروازها و خطرپذیری‌هایم بود و آن را برای همیشه در دلم نگاه خواهم داشت.

دیدار جانشین ارشد نظامی آجا در اصفهان با خلبان ارمنی دفاع مقدس

به گزارش ایمنا، سرهنگ آرتین ملکیان، سراستاد خلبان و از قهرمانان و دلاوران دوران دفاع مقدس است که دارای بیشترین حضور عملیاتی در آن دوران است. او ماندگارترین خاطره‌اش از دوران دفاع مقدس را دیدارش با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌داند و از هدیه‌ای گران‌بها صحبت می‌کند که شهید سلیمانی شخصاً برایش از کربلا فرستاده است.

کد خبر 686970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.