آرامستان بهشت کوثر قزوین آماده‌سازی می‌شود

شهردار قزوین گفت: آماده‌سازی آرامستان بهشت کوثر به مساحت ۸۸ هکتار با هدف ایجاد ظرفیت جدید در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آغاز آسفالت‌ریزی ۵۱ تنی برای روکش آسفالت، لکه‌گیری معابر و خیابان‌های راه‌آهن و تهران قدیم ناحیه امام‌زاده علی (ع) قزوین در هفته دوم شهریورماه خبر داد و اظهار کرد: این عملیات در راستای آسایش و رفاه حال شهروندان تا پایان سال به صورت اولویت‌بندی در منطقه سه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به بازپیرایی وسایل بازی کودکان در بوستان‌های رز و سردار افزود: در راستای طرح بازسازی و نوسازی بازیگاه بوستان‌ها، به منظور حفظ ایمنی و سلامت کودکان و ارائه خدمات مطلوب، تاب‌های زنجیری شکسته و معیوب بوستان‌های رز و سردار نوسازی شد.

شهردار قزوین از پیشرفت ۲۰ درصدی بهسازی و مرمت شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری منطقه یک قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و مرمت شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری به مساحت ۱۵۰ مترمربع با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از شهریور آغاز شده است و تا آبان‌ماه به اتمام خواهد رسید.

صباغی تاکید کرد: بر اساس آمارها، مردادماه امسال ۱۷۵ پیام دریافت شده از طریق سامانه ۱۳۷ منطقه سه با هدف رفع مشکلات شهری و تقویت تعامل میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: فاز دوم جدول‌گذاری و نصب جالیز در پروژه میدان گل‌ها تا ایستگاه CNG توسط پیمانکار عمرانی در منطقه سه شهرداری به منظور تردد آسان شهروندان و زیبایی بصری چهره شهر انجام شده است.

شهردار قزوین از انجام عملیات زیرسازی جاده ورودی بهشت کوثر خبر داد و تاکید کرد: به منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم، عملیات زیرسازی و آسفالت جاده منتهی به آرامستان بهشت کوثر با همکاری سازمان عمران شهرداری قزوین آغاز شده است.

صباغی گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان‌های موجود شهر قزوین طی چند سال آینده، آماده‌سازی آرامستان بهشت کوثر به مساحت ۸۸ هکتار با هدف ایجاد ظرفیت جدید در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اجرای زیرساخت‌های اولیه همچون آب، برق، جدول‌گذاری و روشنایی مسیر منتهی به آرامستان بهشت کوثر، عملیات زیرسازی جاده به مساحت ۷ هزار مترمربع آغاز شده است و به‌زودی آسفالت خواهد شد.

کد خبر 686814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.