دستگیری ۳۵ سارق و مالخر در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان تجهیزات انتقال نیرو و مخابرات، ۳۱ سارق و چهار مالخر در گیلان دستگیر و به ۴۷ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حدادی با بیان اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی افزود: در پی اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و مخابرات در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات گسترده و در عملیات‌های جداگانه، ۳۱ سارق و چهار مالخر شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۴۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی رعایت نکردن نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: توجه مردم نسبت به هشدارها و توصیه‌های پلیس، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 686768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.