دعوت تویوتا از شهرها برای اجرای چالش شهرهای پایدار

بنیاد «تحرک و پویایی تویوتا» از شهرهای سراسر جهان برای شرکت در چالش شهرهای پایدار خود برای بهبود دسترسی به راه‌حل‌های حمل‌ونقل ایمن، فراگیر و پایدار برای همه دعوت به‌عمل آورده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بنیاد «تحرک و پویایی تویوتا (TMF)» به‌دنبال شرکت‌کنندگان بالقوه در چالش شهرهای پایدار خود است و از همه شهرهای متوسط تا بزرگ در سراسر جهان دعوت کرده است به این چالش بپیوندند. امکان ثبت‌نام در این چالش تا هجدهم سپتامبر برای شرکت‌کنندگان وجود دارد.

این بنیاد در آگوست ۲۰۱۴ در راستای کمک به ایجاد جامعه‌ای بهتر و پویاتر تأسیس شد و با استفاده از تخصص تویوتا در فناوری، ایمنی و محیط زیست به‌دنبال حل چالش‌های حمل‌ونقل شهری، گسترش گزینه‌های جابه‌جایی، دسترسی راحت‌تر به تردد شخصی و طراحی راه‌حل‌های حرکتی انسان‌محور برای آینده است.

این بنیاد به برگزاری یک چالش شهرهای پایدار ۹ میلیون دلاری برای بهبود دسترسی به راه‌حل‌های حمل‌ونقل ایمن، فراگیر و پایدار برای همه اقدام کرده است‌. شهرهای سراسر جهان می‌توانند با تکمیل یک فرم کوتاه ورود اولیه تا هجدهم سپتامبر ۲۰۲۳ برای شرکت در چالش بنیاد ثبت‌نام کنند. پس از آن ۱۰ شهر در فهرست نهایی قرار می‌گیرند و طیف وسیعی از پشتیبانی‌های ظرفیت‌سازی در نحوه طراحی و اجرای چالش نوآوری باز را دریافت خواهند کرد.

در مرحله بعد سه شهر به‌عنوان شریک برای میزبانی از چالش سه میلیون دلاری در سال ۲۰۲۴ با حمایت و مشارکت مستقیم تیم چالش شهرهای پایدار این گروه انتخاب خواهند شد که چگونگی بهره‌مندی این شهرها از مشارکت در طرح اعلام‌شده به شرح زیر است.

در وهله اول، فرصتی برای دریافت سه میلیون دلار بودجه نوآوری به‌منظور رسیدگی به مسائل جابه‌جایی محلی در عین دسترسی به نوآوری و پشتیبانی ظرفیت‌سازی‌های مرتبط با تحرک در اختیار شهرها قرار می‌گیرد که شامل یک کمک هزینه ۱۰۰ هزار دلاری برای حمایت از مشارکت شهر منتخب در چالش و ایجاد ظرفیت کارکنان در صورت امکان و مطابق با قوانین و مقررات محلی می‌شود.

پس از آن از دو نماینده از هر شهر به آکادمی چالش شهرهای پایدار در دالاس، سومین شهر بزرگ تگزاس در ایالات متحده دعوت به‌عمل می‌آید تا در نوامبر ۲۰۲۳ در جلساتی شرکت کنند که در آن طیفی از کارشناسان به ارائه پشتیبانی و آموزش در زمینه طراحی چالش، نوآوری و جابه‌جایی شهری خواهند پرداخت. قابل‌توجه این‌که هزینه‌های سفر و اقامت این دوره تحت پوشش چالش خواهد بود.

پیگیری جلسات طراحی چالش سفارشی و تعریف مشکل برای تیم‌های محلی، برقراری ارتباطات و ارائه پشتیبانی تبلیغاتی برای افزایش آگاهی از مشارکت شهرها در چالش و همچنین دسترسی به اشتراک‌گذاری اقدامات صورت‌گرفته در شهرهای همتا با گروهی متشکل از ۹ تیم نوآور شهری، دیگر مراحل بهره‌مندی شهرهای منتخب از مشارکت در طرح اعلام‌شده است‌.

دعوت تویوتا از شهرها برای اجرای چالش شهرهای پایدار

کد خبر 686737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.