ناکامی سارقان منزل با اقدام به‌موقع ماموران پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند سه‌نفره سارق منزل حین وقوع سرقت در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه عده‌ای در حال سرقت از یک منزل هستند، بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند سه نفر با استفاده از دیلم اقدام به تخریب درِ منزلی کرده‌اند و در حال سرقت اموال از این منزل هستند که بلافاصله وارد عمل شدند و با اقدام هوشمندانه و به‌موقع، دو نفر از سارقان دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری پراید با پلاک دستکاری شده متعلق به سارقان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهم دیگر که از صحنه متواری و داخل یکی از منازل مخروبه و نیمه‌کاره مخفی شده بود، شناسایی و با اقدام به موقع مأموران پلیس دستگیر شد و در نهایت هر سه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تماس به‌موقع و سریع شهروندان با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ که منجر به دستگیری این سارقان شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده وقوع هر گونه جرم یا رفت و آمدها و موارد مشکوک در محله خود، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

کد خبر 686411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.