روش‌های کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان روش‌های کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو را تشریح کرد.

علی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پویش جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید، در حال اجرا است، اظهار کرد: این برنامه برای ترویج فرهنگ انفاق و احسان و نهادینه کردن کمک به علم‌آموزی فرزندان نیازمند، بین دانش‌آموزان همزمان با بازگشایی مدارس در سراسر استان اصفهان در نیمه اول مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۵ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: پویش جشن عاطفه‌ها برای اجرایی کردن نیت نیکوکاران و هدایت انفاق مردم در کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و با هدف آموزش فرهنگ انفاق و افزایش هم‌بستگی و انسجام اجتماعی بین دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تصریح کرد: دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان و تمام مدارس از مکان‌هایی هستند که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت و نیازمند برسانند.

وی با تاکید بر اینکه هدایای خیران در مدارس و نواحی آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند همان مناطق اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: عموم مردم خیراندیش استان برای پیوستن به پویش جشن عاطفه‌ها می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ واریز یا با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* نذورات خود را اهداء کنند.

کد خبر 686352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.