مجوز ساخت‌وساز مسکن در شهر دهدشت صادر شد

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به انتظار چندین ساله متقاضیان ساخت مسکن در طرح بسیجیان و ولایت دهدشت، گفت: مجوزهای لازم برای ساخت‌وساز در قالب این دو طرح صادر شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عبدالعزیز موسوی امروز _ شنبه هجدهم شهریورماه _ در حاشیه بازدید از طرح‌های بسیجیان و ولایت شهر شهر دهدشت با اشاره به صدور مجوز ساخت‌وساز در مناطق طرح بسیجیان و ولایت دهدشت، اظهار کرد: به زودی شاهد راه‌اندازی کارگاه بزرگ خانه‌سازی در شهر خواهیم بود و امیدواریم با اجرای این طرح، بخش زیادی از مشکلات گرانی مسکن و اجاره‌بها در شهر دهدشت برطرف شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و تکلیفی که برای نهادهای خدمات‌رسان شهرستان تعیین شده است، تأمین زیرساخت‌ها در کمترین زمان ممکن و در راستای جلوگیری از هدررفت منابع به صورت جهادی انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اینکه در زمینه تأمین زیرساخت‌ها در سایت مسکن ملی و طرح بسیجیان دهدشت مشکل عمده‌ای نداریم، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از متقاضیان، کار ساخت‌وساز در طرح بسیجیان را آغاز کرده‌اند و روند اجرایی با سرعت خوبی در حال انجام است.

موسوی اجرای طرح مسکن ملی در دهدشت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: یکی از اولویت‌های مهم دولت ساخت سالانه بیش از یک میلیون مسکن و تکلیف شهرستان در این زمینه تسریع و پیوستگی در روند اجرایی پروژه‌های مسکن ملی است.

وی با اشاره به مشکلات اجتماعی که باعث قفل شدن ساخت‌وساز مسکن در شهر دهدشت بوده است، افزود: هیچیک از نهادهای درگیر در این حوزه به تنهایی قادر به ساماندهی وضعیت انفجاری مسکن در شهر دهدشت نخواهد بود و این موضوع هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های متولی به ویژه خدمات‌رسان را می‌طلبد.

کد خبر 686083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.