گوشی ریلمی Narzo 60x 5G چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی Narzo 60x 5G که به تراشه Dimensity 6100 Plus مجهز شده است، در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی به تازگی از گوشی ریلمی Narzo 60x 5G رونمایی کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۲ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. نمایشگر گوشی هوشمند ریلمی از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز و سطح روشنایی ۶۸۰ نیت پشتیبانی می‌کند. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر محصول یادشده واقع شده است.

گوشی ریلمی Narzo 60x 5G به تراشه مدیاتک Dimensity 6100 Plus مجهز شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. این محصول با استفاده از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود. گزینه‌های اتصال گوشی یادشده شامل سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، وای‌فای دوبانده، بلوتوث 5.2، GNSS و یک پورت USB Type-C می‎‌شود. علاوه بر این، یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری گوشی قرار دارد.

گوشی ریلمی Narzo 60x 5G با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت تقریباً ۱۵۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه دیگر این محصول با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت تقریباً ۱۷۵ دلار عرضه می‌‎شود. گوشی یادشده در دو رنگ سبز و بنفش وارد بازار می‌‎شود.

کد خبر 686020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.