۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
هوای اصفهان خنک‌تر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت و تا صبح روز دوشنبه نیز، روند کاهشی دمای کمینه تداوم دارد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی در ساعات عصر و اوایل شب، وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: امروز در نواحی غربی استان و روز دوشنبه بیستم شهریورماه در نیمه شرقی و غربی استان و وقت سه‌شنبه در بیشتر مناطق استان، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت و تا صبح روز دوشنبه نیز، روند کاهشی دمای کمینه تداوم دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: مهاباد با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد و بویین‌میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 685915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.