۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
تبلت لنوو Tab P12 چه مشخصاتی دارد؟

تبلت لنوو Tab P12 به تراشه مدیاتک Dimensity 7050 مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو به تازگی تبلت Tab P12 را در هند معرفی کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۱۲.۷ اینچی LTPS LCD با میزان روشنایی ۴۰۰ نیت و رزولوشن ۱۸۴۰ * ۲۹۴۴ پیکسل است. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی روی این صفحه‌نمایش قرار دارد. وزن این محصول ۶۱۵ گرم و ضخامت آن نیز به ۶.۹ میلی‌متر می‌رسد.

تبلت لنوو Tab P12 به تراشه مدیاتک Dimensity 7050 مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه MicroSD حافظه آن را تا یک ترابایت افزایش دهند. این تبلت به چهار بلندگو JBL مجهز می‌شود که صدای بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

انرژی مورد نیاز تبلت لنوو Tab P12 با استفاده از یک باتری بزرگ ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که استفاده طولانی مدت را ارائه می‌دهد. شرکت لنوو ادعا می‌کند که کاربران با شارژ کامل تبلت یادشده ۱۰ ساعت از پخش ویدئو لذت می‌برند. دستگاه یادشده به وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ مجهز می‎‌شود و با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود. یک حسگر اثرانگشت نیز برای امنیت بیشتر روی دکمه پاور تعبیه شده است.

کد خبر 685699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.