برتری قاطعانه امیدهای ایران در نخستین گام مقدماتی المپیک

تیم ملی فوتبال امید ایران در نخستین بازی مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ با گل‌های محمدامین حزباوی، محمد قربانی و اللهیار صیادمنش برابر هنگ‌کنگ به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی امید فوتبال ایران در نخستین بازی خود در گروه E مسابقات مرحله مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا در ازبکستان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز _چهارشنبه پانزدهم شهریورماه_ به مصاف هنگ‌کنگ رفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود عبور کرده و گام نخست را محکم بردارد.

براساس تصمیم رضا عنایتی سرمربی تیم ملی امید، محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان، حسین گودرزی، امین حزباوی، محمدجواد حسین‌نژاد، یاسین سلمانی، آریا یوسفی، امیر جعفری، محمد قربانی، مهدی هاشمی‌نژاد و محمدرضا بردبار ۱۱ بازیکن ابتدایی در این بازی بودند.

آریا برزگر، مهاجم و علیرضا باویه، هافبک تیم فوتبال المپیک ایران که قرار بود امروز مقابل امیدهای هنگ کنگ به میدان بروند، به یک‌باره با نظر ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه حضور در این مسابقه را به دست نیاوردند و نام‌شان از لیست خارج شد.

بنابر اعلام نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا، قبل از مسابقه تیم‌های المپیک ایران و هنگ‌کنگ، علیرضا باویه یک جلسه و آریا برزگر دو جلسه محرومیت از گذشته دارند که در رقابت‌های فعلی محاسبه می‌شود و امروز نتوانستند در فهرست نفرات رضا عنایتی قرار بگیرند.

قضاوت بازی امروز برعهده چائه‌سانگ هیوپ از کره‌جنوبی بود و یانگ‌جی لئول هموطن وی به‌همراه ربیح عمیرات از لبنان به‌عنوان کمک‌داوران اول و دوم، هیوپ را در امر قضاوت یاری می‌کردند. جدالی که در ورزشگاه لوکوموتیو تاشکند برگزار شد و یاسین سلمانی و محمدامین حزباوی کارت‌زرد گرفتند.

ارسال محمدجواد حسین‌نژاد از روی نقطه کرنر به تیر دو رسید و محمدامین حزباوی با ضربه سر دروازه هنگ‌کنگ را باز کرد. در ادامه حرکت امیر جعفری از سمت راست و ارسال زیبای او از داخل شش قدم با ضربه سر دروازه هنگ کنگ را باز کرد و در نهایت علی پوردارا در داخل محوطه صاحب توپ شد و در شرایطی که می‌توانست دروازه را باز کند با یک پاس کات بک الهیار صیادمنش را صاحب توپ کرد و این بازیکن دروازه را با یک بغل پا باز کرد.

کد خبر 685636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.