طریق الوفاء؛ میعادگاه جاماندگان اربعین در کرمان

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از امامزاده محمد تا گلزار شهدا با عنوان «طریق الوفاء» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اجتماع عزاداران حسینی _امروز چهارشنبه پانزدهم شهریورماه_ با حضور خیل عظیم عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسین (ع) همزمان با چهلمین روز شهادت سیدالشهداء در کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت زیارت اربعین و سخنرانی همراه بود، شرکت کنندگان با همراهی مسئولان مسیر سه کیلومتری امامزاده محمد تا گلزار شهدا و مرقد سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را پیاده‌روی کردند.

در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین که با برپایی بیش از ۱۰۰ موکب عزاداری همراه بود، پاکبانان و آتش‌نشانان شهرداری کرمان همراه با عزاداران و جاماندگان اربعین، با برقراری امنیت در مسیر و پاکسازی مسیر راهپیمایان به خدمت رسانی مشغول شدند.

عزاداری و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پایان بخش اجتماع عزاداران حسینی در کرمان بود که همزمان با ۲۵ نقطه در استان برپا شد.

دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هم‌چنین مسیر ۲۰ کیلومتری مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهر کرمان تا امامزاده حسین علیه‌السلام جوپار را طی کردند.

به گزارش ایمنا، آئین پیاده‌روی جاماندگان اربعین، طبق روال سال‌های گذشته، همزمان با روز اربعین به یاد راهپیمایان مسیر نجف تا کربلا، برای عرض ارادت به امام حسین علیه السلام در سراسر ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 685615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.