نظافت ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار متر مربع از معابر کربلا توسط ۱۷ هزار نفرساعت کار خدماتی

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با اشاره به آمار تجمیعی فعالیت‌های این ستاد در سال جاری از بیست‌وهفتم مردادماه تا پایان روز گذشته (سه‌شنبه) گفت: در مجموع بیش از ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت، توسط ۱۲۸ نیروی خدماتی نیز انجام شده است که خیابان‌ها به مساحت دو میلیون و ۵۲۰ هزار مترمربع نظافت شده است.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰ تن پسماند از سطح معابر جمع‌آوری و ۱۵ کیلومتر از این معابر شامل شارعین (خیابان‌های) روضتین، شهدا و قزوینی، توسط ۱۲۸ نیروی خدماتی شهرداری اصفهان نظافت شده است.

وی با اشاره به فعالیت دو دستگاه جدول‌شوی برای شست‌وشوی ۱۵ کیلومتر از معابر شهر کربلا، افزود: در این مدت یک مورد جرثقیل انجام و ۱۱۵ هزار لیتر، ۱۰۰ کیلوگرم کیسه زباله و ۸۰ لیتر مواد شوینده بین مواکب توزیع شده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با اشاره به آمار تجمیعی فعالیت‌های این ستاد در سال جاری از بیست‌وهفتم مردادماه تا پایان روز گذشته _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ خاطرنشان کرد: در مجموع ۶۲ هزار متر پاکسازی و شست‌وشوی محوطه و سوله‌های تعلیب (محل استقرار مواکب ایرانی و اصفهانی)، ۹۳۷ هزار لیتر آبرسانی به واسطه تانکر و خودروهای آتش‌نشانی برای مصرف شرب و غیرشرب مواکب استان اصفهان و ۱۱۸ مورد خدمت‌رسانی جرثقیل برای جانمایی مواکب استان انجام شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری ۹۳۴ تن پسماند از سطح خیابان‌های تحت نظافت شهرداری اصفهان در شهر کربلا، اضافه کرد: در مجموع بیش از ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت، توسط ۱۲۸ نیروی خدماتی نیز انجام شده است که خیابان‌ها به طول ۱۸۳ کیلومتر و دو میلیون و ۵۲۰ هزار مترمربع نظافت شده است.

عسگری با اشاره به توزیع ۶۷۰ لیتر مواد شوینده و ۱۴۷۰ کیلوگرم کیسه زباله در ایام خدمت‌رسانی ستاد اربعین حسینی به مواکب شهر کربلا، تاکید کرد: همچنین ۱۸۳ کیلومتر شست‌وشوی مکانیزه جداول به واسطه و دستگاه جدول‌شوی انجام شده است که در مجموع ۱۸۰ هزار لیتر آب در این امر مصرف شده است.

وی گفت: ۳۰ سرویس نخاله به واسطه خودروی وانت نیسان و ۱۰ سرویس کامیون نیز برای حمل نخاله و پسماند انجام شده است.

کد خبر 685577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.