۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
ساندبارهای جدید Mivi عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‎‌دهد که ساندبارهای Mivi Fort S80 و S120 در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برند الکترونیکی هندی Mivi دو ساندبار جدید در این کشور عرضه کرده است که Mivi Fort S80 و S120 نام دارند و به صورت انحصاری از طریق Flipkart در دسترس هستند. ساندبار Mivi Fort S80 دارای توان خروجی ۸۰ وات است و به بلوتوث نسخه ۵.۱ برای پخش بی‌سیم موسیقی در محدوده ۱۰ متری مجهز شده است، دارای دو بلندگوی داخلی با برد کامل و دو ساب‌ووفر خارجی است. گزینه‌های اتصال این محصول شامل ورودی‌های USB، بلوتوث و AUX می‌‎شود. کاربران می‌توانند از طریق یک ریموت کنترل ساندبار یادشده را از راه دور کنترل کنند.

از طرف دیگر، ساندبار Mivi Fort S120 توان خروجی بالاتر ۱۲۰ وات را ارائه می‌کند و همان نسخه بلوتوث و برد بی‌سیم ساندبار S80 را حفظ می‌کند. ساندبار Mivi Fort S120 مانند همتای خود دارای دو بلندگوی داخلی و دو ساب‌ووفر خارجی است. با این وجود، از گزینه‌های اتصال بیشتری از جمله ورودی‌های USB، بلوتوث، HDMI و AUX پشتیبانی می‌کند. این محصول همانند S80 قابلیت دسترسی از راه دور از طریق ریموت کنترل را فراهم می‌کند.

قیمت ساندبار Mivi Fort S80 معادل ۶۰.۴۶ دلار ارزیابی شده است، در حالی که قیمت ساندبار Mivi Fort S120 معادل ۷۸.۶۰ دلار ارزیابی شده است. هر دو مدل در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 685545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.