۲۱ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی تحت حمایت کمیته امداد، چشم انتظار کمک خیران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: ۲۱ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد چشم انتظار کمک خیران هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قباد مبشری امروز_ چهارشنبه چهاردهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد همه ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت، جشن عاطفه‌ها را با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم نوع‌دوست برگزار می‌کند.

وی افزود: امسال نیز در کهگیلویه و بویراحمد، همانند سال‌های گذشته و همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیش از ۲۱ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان، در سال تحصیلی جدید چشم انتظار کمک‌های خیران در جشن عاطفه‌های امسال هستند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شور عاطفه‌ها با برپایی پایگاه‌های نمادین و مراکز نیکوکاری هفته آخر شهریور ماه در معابر و میادین و ۳۱ شهریورماه در مصلاهای نمازجمعه برگزار می‌شود.

مبشری با بیان اینکه مراسم جشن عاطفه‌ها چهارم مهر در مدارس استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس استان کمک‌های جمع‌آوری شده بین خانواده‌های دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می‌شود.

وی گفت: مردم نوع‌دوست استان و خیران علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در استان، می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ در تأمین نوشت‌افزار و لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۵ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمت متفاوت این نهاد در سرفصل‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 685505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.