ارائه اپلیکیشن MaaS در انگلستان برای بهبود حمل‌ونقل

با معرفی اپلیکیشن‌ MaaS در انگلستان، مسافران در سراسر کشور می‌توانند سفرهای ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری داشته باشند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با معرفی اپلیکیشن‌های MaaS در انگلستان، مسافران در سراسر کشور می‌توانند سفرهای ساده‌تری داشته باشند که نه تنها مقرون‌به‌صرفه هستند، بلکه دسترسی و ایمنی را برای همه افراد در اولویت قرار می‌دهد.

شهروندان در انگلستان قرار است سفرهای مقرون‌به‌صرفه، ایمن و قابل دسترس‌تر را تجربه کنند، زیرا دولت انگلستان دستورالعمل‌های نوآورانه‌ای برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های سفر و ناوبری معرفی می‌کند.

برنامه‌های محبوب مانند Citymapper و Google Maps در حال حاضر از فناوری MaaS استفاده می‌کنند که داده‌هایی مانند زمان‌بندی حمل‌ونقل و هزینه‌های بلیط را از حالت‌های مختلف حمل‌ونقل در یک برنامه یکپارچه ترکیب می‌کند، این ادغام به کاربران امکان می‌دهد گزینه‌های ساده‌تری را برای سفرهای خود انتخاب کنند.

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه دستورالعمل‌های جدید تاکید بر قابلیت دسترسی است، ارائه‌دهندگان برنامه MaaS ویژگی‌هایی برای افراد با نیازهای مختلف ارائه می‌کنند که شامل پیشنهاد مسیرها و ایستگاه‌های قابل دسترسی با ویلچر و اطمینان از جایگزین کردن مسیرهای بدون پله است؛ ایمنی نیز در آئین‌نامه عملی جدید تقویت شده است.

اپلیکیشن‌های ارائه شده این امکان را به کاربران می‌دهد که گزینه «فقط جاده‌های اصلی» را برای مسیرهای خود انتخاب کنند؛ علاوه بر این، به کاربران اجازه می‌دهد موقعیت مکانی خود را در زمان واقعی با یک مخاطب در حین حمل‌ونقل به اشتراک بگذارند و ایمنی شخصی را افزایش دهند.

دستورالعمل‌ها در مناطق روستایی نیز اجرا خواهد شد. با توجه به اینکه قطع شدن اتصال به اینترنت ممکن است مانع برنامه‌ریزی انلاین شود، دولت توصیه می‌کند که پلتفرم‌های آفلاین ارائه شود.

مقامات شهری اعلام کرده‌اند که فناوری‌های جدید نحوه سفر افراد را تغییر می‌دهد، سفر را برای افراد دارای معلولیت آسان‌تر می‌کند و شهرها و روستاهای اطراف را بهتر به یکدیگر متصل می‌کند.

همچنین، وزارت حمل‌ونقل انگلستان (DfT) ارائه‌دهندگان برنامه را تشویق می‌کند که از فناوری جدید حداکثر استفاده را ببرند و این اطمینان حاصل شود که گروه‌ها و جوامع آسیب‌پذیر به وسایل حمل‌ونقل عمومی دسترسی دارند.

کد خبر 685478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.