کیبورد مکانیکی سیمی ایسوس رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کیبورد مکانیکی سیمی ROG Ranger 2 ایسوس رونمایی شد و در تاریخ نهم سپتامبر به فروش می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ایسوس با معرفی کیبورد مکانیکی سیمی سری ROG Ranger 2 که جانشین نسخه بی‌سیم است، مجموعه کیبوردهای خود را گسترش داده است. انتظار می‌رود که صفحه‌کلید جدید با ویژگی‌های پیشرفته و قیمت رقابتی وارد بازار شود. با وجود اینکه محصول یادشده در تاریخ ۹ سپتامبر به فروش می‌رسد، اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن در دسترس قرار نگرفته است.

کیبورد مکانیکی سیمی ROG Ranger 2 دارای فوم جاذب صدا در قسمت پایین است تا نویز را کاهش دهد، لرزش‌ها را به حداقل برساند و تجربه ضربه زدن آرام‌تر و نرم‌تر را ارائه دهد. این محصول دارای کلیدهای میانبر اضافی برای گسترش گزینه‌های عملکرد فوری است. کیبورد یادشده به کاربران اجازه می‌دهد بین سوئیچ نوری RX و سوئیچ مکانیکی NX یکی را انتخاب کنند و انعطاف‌پذیری برای تنظیمات تایپ شخصی را فراهم می‌کند.

سوئیچ نوری RX دارای یک تثبیت‌کننده ساختار X و یک پایه ثابت در چهار گوشه است که لرزش را کاهش می‌دهد و باعث افزایش ثبات می‌شود. سوئیچ RX نیز در انواع رنگ‌های قرمز و آبی موجود است، RX قرمز حرکت کلید ۱.۵ میلی‌متری و نیروی محرک ۴۵ گرمی را ارائه می‌کند، در حالی که RX آبی با نیروی اولیه ۳۰ گرمی که به ۶۵ گرم افزایش می‌یابد، پاسخ لمسی را ارائه می‌کند. نیروی محرک به میزان فشار یا وزن مورد نیاز برای فشار دادن یک کلید روی کیبورد و ثبت فشار کلید اشاره دارد.

کد خبر 685355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.