تحویل ۲۷۸ کلاس درس هم‌زمان با مهر ۱۴۰۲ در اصفهان

مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان، از ۵۳ پروژه در قالب ۲۷۸ کلاس درس، هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

مجید نسیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره تحویل ۵۳ پروژه در قالب ۲۷۸ کلاس درس در مهرماه به آموزش و پرورش اصفهان اظهار کرد: این پروژه با ظرفیت ۱۵۰۰ دانش‌آموز و اعتباری بالغ بر ۲۹۵ میلیارد تومان با مشارکت خیران آماده تحویل به آموزش و پرورش این استان شده است.

وی با اشاره به طرح شهید عجمیان در زمینه نوسازی و بهشتی مدارس افزود: اکنون بیش از ۴۵۰ واحد آموزشی در استان اصفهان، در قالب طرح شهید عجمیان در دست بهسازی، شاداب‌سازی و تعمیر است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان درباره لزوم تجهیز مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید گفت: امسال تاکنون علاوه بر نوسازی مدارس، اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان برای تجهیزات مدارس هزینه شده و توزیع ۵۰۰ دستگاه رایانه بین هنرستان‌های استان بخشی از این تجهیزات است.

وی با بیان اینکه همراهی خیران در ساخت مدارس بسیار مهم است و همکاری دولت و خیران زمینه‌ساز تسریع ساخت یا بهسازی مدارس می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود ۱,۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس سراسر استان تأمین اعتبار شود که از این میزان ۶۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و سایر هزینه‌ها از محل تعهد خیران تأمین خواهد شد.

کد خبر 685193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.