خودرو تویوتا Kluger 2023 چه مشخصاتی دارد؟

از جمله ویژگی‌های خودرو تویوتا Kluger 2023 می‌توان به هفت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص عابر پیاده، تشخیص دوچرخه‌سوار، نظارت بر نقاط کور و هشدار ترافیک اشاره کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از تولید نسخه به‌روزرسانی شده خودرو تویوتا Kluger 2023، قیمت آن به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه، ابزارآلات و بسته‌بندی و تورم بیشتر شده است. قیمت نسخه پایه این خودرو از ۵۱۷۹۰ دلار شروع می‌شود، در حالی که قیمت نسخه‌های پیشرفته تا ۸۰۲۳۰ دلار پیش می‌رود. خودرو تویوتا یادشده دارای موتور بنزینی ۲.۴ لیتری توربوشارژ است که ۱۹۸ کیلووات قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند.

یک پیشرانه هیبریدی ۲.۵ لیتری در خودرو تویوتا Kluger 2023‬ ارائه می‌‏شود، صفحه‌نمایش لمسی به کار رفته شده در آن نیز از پنل ۱۲.۳ اینچی بهره می‌برد. افراد می‌توانند از طریق اپلیکیشن myToyota Connect که بر گوشی هوشمند نصب می‌شود، اطلاعات مربوط به سطح سوخت، خوانش کیلومتر شمار، اطلاعات سفر اخیر، آخرین مکان شناخته شده خودرو، عیب‌یابی خودرو و همچنین دیگر ویژگی‌ها را از راه دور کنترل کنند.

خودرو تویوتا Kluger2023 دارای یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است که درایو آن فقط به چرخ‌های جلو یا از طریق سیستم چهار چرخ محرک ارسال می‎‌شود. طول و عرض این خودرو به ترتیب ۴۹۶۶ و ۱۷۵۵ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور نیز ۲۸۵۰ میلی‌متر است. فضای صندوق عقب خودرو یادشده ۲۴۱ لیتر است، زمانی که ردیف سوم صندلی‌ها تا می‌‎شود، این فضا به ۵۵۲ لیتر افزایش پیدا می‌کند. همچنین، زمانی که ردیف دوم و سوم صندلی‌ها تا می‎‌شود، فضای صندوق عقب به ۱۱۵۰ لیتر افزایش می‌یابد. ظرفیت بکسل ترمز برای این خودرو ۲۰۰۰ کیلوگرم است، در حالی که ظرفیت بکسل بدون ترمز ۷۰۰ کیلوگرم است.

از جمله دیگر ویژگی‌های خودرو تویوتا Kluger2023 می‌توان به هفت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص عابر پیاده، تشخیص دوچرخه‌سوار، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک، کمک فرمان اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی می‎‌شود.

کد خبر 685077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.