حجت‌الاسلام زائری رایزن فرهنگی ایران در الجزایر شد

حجت‌الاسلام محمدرضا زائری به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر منصوب شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا مختارپور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمدرضا زائری در مدت زمان مسئولیت وی به عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان، انتصاب او را به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر محمدرضا زائری

با سلام

اعتلای جایگاه شایسته علمی و فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در جامعه محققان و پژوهشگران کشور بدون شک مرهون اقدامات و فعالیت‌های مؤثر انسان‌های خدوم است. جناب عالی به عنوان یکی از مدیران سازمان در دوران حضور خویش نقش اثرگذاری در رشد، توسعه و پیشبرد اهداف سازمان و در راستای خدمت به ارتقای دانش و فرهنگ این مرزو بوم با پیشینه کهن فرهنگی و تاریخی همت کرده‌اید.

بدین وسیله از زحمات، تلاش‌ها و همکاری صمیمانه شما در مدت تصدی مدیریت وظایف «اندیشگاه فرهنگی سازمان» تشکر و قدردانی می‌نمایم. توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال مسألت دارم.

و من الله التوفیق

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام محمدرضا زائری از دی ماه سال ۱۴۰۰ طی حکمی از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران به عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان منصوب شد و در شهریور سال جاری به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر منصوب شد؛ راه اندازی سلسله نشست‌های «گفتگوی آزاد» در ۱۷ جلسه و مرور داستان‌های کلاسیک دنیا به زبان انگلیسی از جمله فعالیت‌های شاخص دوره ریاست وی بر اندیشگاه فرهنگی این سازمان محسوب می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 684963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.