ضرورت توجه شهرداری گرگان به بازگشایی محلات پرترافیک

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خواستار تسریع بازگشایی معبر در محلاتی نظیر قلعه حسن، ملاقاتی، حاشیه اسلام آباد شد و گفت: با تملک برخی از زمین‌های این محلات، مسیر بازگشایی و گره ترافیکی به حداقل می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر بصیرنیا امروز- یکشنبه دوازدهم شهریورماه- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قهرمانی تیم بسکتبال، نگاه ویژه به محلات کم برخوردار، پیگیری تله کابین، تعیین تکلیف پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران از جمله اقدامات مثبت و نقاط قوت شورای این دوره به شمار می‌رود.

وی افزود: تشکیل تیم حسابرسی در شورا و شهرداری و حرکت به سمت بهبود انضباط مالی، بهبود وضعیت ۱۵ متری پاسرو و پیگیری موضوعات مربوط به پروژه لوتوس از دیگر نقاط مثبت در عملکرد شهرداری است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: عدم تعیین تکلیف در پروژه مهم بازار هفت موزه شهر و شهربازی و روند بسیار کند پروژه و عدم بهره‌برداری از فاز اول را از جمله نقاط ضعف شهرداری است.

بصیرنیا از عدم رسیدگی به مشکلات ترافیکی شهر و بازگشایی‌های دارای اولویت از جمله قلعه حسن، ملاقاتی، حاشیه اسلام آباد انتقاد کرد و گفت: عدم پیگیری برای تعیین تکلیف موضوع دخانیات و جهاد کشاورزی از دیگر نقاط ضعف شهرداری در این دوره عنوان است که امید می‌رود با تدبیر شهردار این موضوعات در مسیر صحیح خود مورد پیگیری قرار گیرند.

کد خبر 684955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.