پروژکتور لیزری جدید Xgimi چه مشخصاتی دارد؟

پروژکتور لیزری Xgimi Horizon Ultra ویژگی‌های قابل‌توجهی ارائه می‌کند، به طوری که به گزینه عالی برای سرگرمی‌های خانگی تبدیل شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Xgimi موفق شده است به تازگی یک پروژکتور لیزری جدید به نام Xgimi Horizon Ultra عرضه کند که یک تجربه سینمایی با کیفیت بالا را ارائه می‌کند؛ دارای روشنایی 2300 ISO لومن است، بنابراین به اندازه کافی روشن است که حتی در نور محیط نیز تصاویر واضحی را ایجاد می‌کند. همچنین، دارای طیف رنگی گسترده‌ای است و از فناوری Dolby Vision پشتیبانی می‌کند، بنابراین تضمین می‌کند که دقیق‌ترین و زنده‌ترین رنگ‌های ممکن را ارائه می‌کند.

پروژکتور لیزری Xgimi Horizon Ultra علاوه بر کیفیت تصویر چشمگیر، به ویژگی‌های دیگری نیز مجهز شده است که آن را به گزینه عالی برای سرگرمی‌های خانگی تبدیل می‌کند. این محصول دارای سیستم صوتی Harman Kardon است که صدای فراگیر را ایجاد می‌کند و بر پلتفرم Android TV اجرا می‏‌شود، بنابراین کاربران به طیف وسیعی از برنامه‌ها دسترسی دارند. قیمت این محصول در حال حاضر در ایالات متحده ۱۷۰۰ دلار ارزیابی شده است.

پروژکتور لیزری Xgimi Horizon Ultra دارای وضوح 4K با پشتیبانی از فناوری HDR10 و Dolby Vision است و با سه گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. همچنین این محصول از اتصال وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 684786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.