جزئیات تکمیلی حریق در شهرک شهید کشوری

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیات تکمیلی حریق در شهرک کشوری را تشریح کرد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وقوع حریق در طبقه سوم مجتمع مسکونی واقع در شهرک شهید کشوری ساعت ۱۲:۲۰ امروز _شنبه یازدهم شهریورماه_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت حادثه و تراکم جمعیت مجتمع مسکونی، بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه‌های شماره یک، ۲۳،۱۲،۲۰،۱۳،۲۵،۱۹،۱۵ به همراه خودروی نردبان، پلتفورم و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن به موقعیت حریق رسیدند و به دو گروه نجات محبوسان از میان دود و اطفای حریق تقسیم شدند و با سرعت عمل بالا، گروه اول به جست‌وجو در دود و تخلیه تمام واحدهای ۱۵ طبقه اقدام کردند.

وی ادامه داد: افراد گرفتار در دود توسط مأموران اعزامی به بیرون مجتمع منتقل شدند و گروه دوم نیز حریق را در مدت زمان کوتاهی اطفا و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

بگدلی خاطرنشان کرد: این حریق خسارت جانی نداشت، اما ۵۸ نفر از اهالی این مجتمع مسکونی از میان دود نجات یافتند و حال عمومی تمام افراد نجات یافته مساعد و علت حریق تحت بررسی است.

کد خبر 684668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.