پاسخ رهبر انقلاب به نامه جمعی از دانش‌آموزان درباره راهپیمایی اربعین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نامه جمعی از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان یکی از مدارس تهران که روزهای گذشته و پیش از عزیمت به کربلا از ایشان درخواست کرده بودند تا توصیه‌هایی برای پربارتر شدن حضور در راهپیمایی اربعین داشته باشند، پاسخ دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر انقلاب، جمعی از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان یکی از مدارس تهران در روزهای گذشته و پیش از عزیمت به کربلا و زیارت اربعین حسینی، در نامه‌ای از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخواست کردند تا توصیه‌هایی برای پربارتر شدن حضور در راهپیمایی اربعین داشته باشند.

متن پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«باسمه‌تعالی

زیارتتان قبول باشد عزیزان. در این راهپیمایی مقدس، فرصت توجه و توسل را از دست ندهید و نیز فرصت تأمل و تفکر در مجاهدت سیدالشهدا (علیه‌السلام) و هدف آن و برکاتی را که خداوند به این فداکاری بزرگ عطا کرده است. آن هدف، باید هدف هر انسان مؤمن باشد. از خداوند توفیق و هدایت بخواهید و در راه آن هدف ثابت‌قدم بمانید.

سیدعلی خامنه‌ای»

پاسخ رهبر انقلاب به نامه جمعی از دانش‌آموزان درباره راهیپیمایی اربعین

نامه دانش آموزان نیز به این شرح بود:

«باسمه تعالی

السلام علی قتیل العبرات

محضر مبارک پدر مهربان و عزیزتر از جان، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی

با عرض سلام و تحیت، به لطف خداوند منان و با مدد امیرالمؤمنین و سیدالشهدا، جمعی از فرزندان شما توفیق زیارت دسته‌جمعی اربعین را پیدا کرده‌اند.

پدر گرامی و دلسوز، این جمع استدعا دارند در آستانه‌ این سفر معنوی و این خیر کثیر، ما را از مرحمت‌ها و راهنمایی‌های مشفقانه خویش برای هرچه بهتر برگزار شدن این زیارت و هرچه پربارتر شدن این پیاده‌روی گران‌قیمت، بهره‌مند فرمائید.

این جمع و همه فرزندان و پیروان شما در همه حال دعاگوی وجود ارجمند و نازنینتان هستند.

ملتمس دعای شما؛
جمعی از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان مجتمع تربیتی فرهنگ»

کد خبر 684540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.