ستاره‌های سپاهان و ذوب‌آهن عصای دست عنایتی در مقدماتی المپیک

پنج بازیکن از تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن، با نظر رضا عنایتی به تیم ملی امید دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال امید کشورمان باید در مرحله انتخابی مقدماتی المپیک پاریس با تیم‌های ازبکستان، هنگ‌کنگ و افغانستان در شهر تاشکند ازبکستان رقابت کند و از همین‌رو فهرست ملی‌پوشان دعوت‌شده به اردو از سوی رضا عنایتی اعلام شد که دعوت شدن پنج بازیکن از سپاهان و ذوب‌آهن نکته جالب و مهم آن است.

آریا یوسفی، محمد قربانی و محمدجواد حسین‌نژاد از سپاهان و محمدحسین اسلامی به‌همراه دانیال ایری از ذوب‌آهن در لیست سرمربی تیم ملی امید حضور دارند و یوزهای جوان را در اردوی آتی همراهی می‌کنند. از پنج نفری که اشاره شده، چهار نفرشان در فصل جاری مهره‌های ثابت تیم خود به‌شمار می‌روند و سرمربی‌های سپاهان و ذوب‌آهن روی آن‌ها حساب زیادی باز کرده است.

آکادمی‌های دو باشگاه بازیکن‌ساز سپاهان و ذوب‌آهن همواره ستاره‌های متعددی را در رده‌های سنی مختلف به فوتبال کشورمان تحویل داده است و باوجود اینکه طی چند سال اخیر آن‌طور که شایسته بود این اتفاق نمی‌افتاد، دوباره هر دو باشگاه اصفهانی توانسته‌اند بازیکنان‌شان را به پای‌ثابت اردوهای تیم‌های ملی تبدیل کنند.

در همین فصلی که چهار هفته از آن سپری شده است، آریا یوسفی توانسته برای سپاهان گلزنی کند، محمد قربانی در میانه‌زمین به یک هافبک مطمئن تبدیل شده و محمدجواد حسین‌نژاد نیز سورپرایز و پدیده تیم ژوزه مورایس بوده است. در ذوب‌آهن نیز محمدحسین اسلامی یکی از همه‌کاره‌های تیم است و دانیال ایری هم به ترکیب اصلی رسیده است.

قطعاً رضا عنایتی می‌تواند در مسابقات مقدماتی المپیک روی این پنج نفر حساب ویژه‌ای باز کند و در اردوهای بعدی هم از توانایی‌های‌شان بهره ببرد. ضمن اینکه پس از اتمام هر فیفادی، این ستاره‌های جوان را دوباره در قامت ستاره‌های مهم سپاهان و ذوب‌آهن خواهیم دید؛ اصل مطلب هم اینجاست که چهار نفر از این پنج بازیکن، از آکادمی دو باشگاه به تیم اصلی راه یافته و ملی‌پوش شده‌اند.

کد خبر 684151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.