مراسم بزرگداشت شهیدان رجائی و باهنر برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهیدان رجائی و باهنر همزمان با هشتم شهریور با حضور خانوده شهدای دولت و مردم شهید پرور برگزار شد.

به گزارش ایمنا، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر امروز _چهارشنبه، هشتم شهریورماه_ در سالن همایش‌های بنیاد فرهنگی رفاه با حضور خانواده شهدای دولت و مردم شهیدپرور برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن روایتگری و بیان خاطراتی از شهید باهنر به تبیین شخصیت شهیدان شهریور پرداخت.

در ادامه حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم دشمن برای جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی یا اضمحلال حاکمیت دینی ساماندهی ترورها، تخریب‌ها و انفجارها بود؛ در این زمینه گروهک‌های مزدوری در سرتاسر کشور ایجاد و تمام استان‌های مرزی کشور را ناامن کردند.

وی افزود: دشمن با دو هدف سقوط کامل نظام اسلامی و تجزیه کشور و از بین بردن مسئولان و از سر راه برداشتن مهره‌های تأثیرگذار و گردانندگان نظام اسلامی حملات خود را علیه مردم ما آغاز کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به آشوب‌ها و فتنه‌های سال ۸۸ و ۹۸ و تأثیر فضای مجازی بر این آشوب‌ها، تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند بعد از این اتفاقات انقلاب اسلامی به پایان رسیده است و انقلاب و اسلام و نظام رفت و تمام شد، اما این افراد اگر از تاریخ پرفراز و نشیب بیش از چهل ساله انقلاب اطلاع داشته باشند، می‌دانند نظامی که ریشه در اعتقادات و باورهای اعتقادی مردم دارد، بیدی نیست که با این بادهای دشمن ساخته بلرزد و نگران شود.

وی گفت: امروز هم اگر بخواهیم از این شرایط عبور کنیم نیاز داریم که این روحیات را تقویت کنیم و برای ارزش‌ها و آرمان‌هایی که شهدای عزیز ما از جمله رجایی و باهنر جان خود را فدا کردند، حرکت کنیم و مسیرمان را در مدار ارزش‌های همان شهدا که امروز تبعیت از ولایت فقیه و حرکت زیر بیرق ولایت فقیه است، ادامه دهیم.

منبع: ایرنا
کد خبر 684063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.