بیش از ۱۴ هزار زائر در مرز مهران دچار گرمازدگی شدند

مدیر روابط عمومی اورژانس ایلام گفت: با توجه به گرمای هوا در شهرستان مهران ۱۴ هزار و ۶۳۵ نفر دچار گرمازدگی شده‌اند که لازم است زائران درباره راهکارهای پیشگیری از گرمازدگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

محسن ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از تاریخ بیست و هفتم مردادماه تا هفتم شهریورماه تعداد ۷۵ هزار و ۸۷۴ مورد خدمت‌رسانی به زائران انجام شده که از این تعداد ۳۱۱ نفر دچار تروما و ۷۵ هزار و ۵۶۳ نفر دچار سایر مشکلات پزشکی بودند.

وی افزود: در این مدت ۵۴۵۴ تماس با ۱۱۵ برقرار شده که ۲۲۰۱ مورد از آنها منجر به اعزام آمبولانس شده است، همچنین ۷۳ هزار و ۷۵۸ نفر توسط نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی در محل درمان شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس ایلام گفت: با توجه به گرمای هوا در شهرستان مهران ۱۴ هزار و ۶۳۵ نفر دچار گرمازدگی شده‌ اند که لازم است زائران درباره راهکارهای پیشگیری از گرمازدگی توجه ویژه‌ ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در پایانه مرزی، توان عملیاتی استان ایلام به ویژه در مواقع شلوغی و تجمعات را افزایش داده و تاکنون ۹ مورد فراخوان بالگرد برای انتقال مصدومان اورژانسی انجام شده است.

ویسی با اشاره به مصدومان حوادث کشور عراق تصریح کرد: تا این لحظه ۱۵۹ مددجو از خارج مرز ایران به نیروهای اورژانس مستقر در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی تحویل داده شده است.

کد خبر 683961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.