ارائه اپلیکیشن جدید حمل‌ونقل در مونتگومری

اداره حمل‌ونقل شهرستان مونتگومری (MCDOT) یک برنامه جدید با هدف افزایش دسترسی به سرویس اتوبوس‌رانی ارائه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل شهرستان مونتگومری (MCDOT) یک برنامه جدید Ride On Trip Planner با هدف افزایش راحتی و دسترسی به سرویس اتوبوس‌رانی ارائه کرده است؛ این برنامه که با همکاری Moovit توسعه یافته است، هم‌اکنون در Google Play یا Apple app store در دسترس است.

این برنامه نوآورانه امکان برنامه‌ریزی سفرها در چندین حالت حمل‌ونقل، از جمله اتوبوس‌رانی، مترو، متروبوس، اسکوتر و دوچرخه‌سواری را ارائه می‌دهد؛ علاوه بر این، اطلاعاتی در زمینه زمان انتظار و میزان شلوغی وسایل حمل‌ونقل را نیز در دسترس افراد قرار می‌دهد.

مقامات شهری مونتگومری اعلام کرده‌اند که بهبود حمل‌ونقل عمومی و حذف خودروها از جاده‌های شهر با اهداف کاهش آلودگی هوا و همچنین گرمای جهانی در یک راستا قرار دارد.

اپلیکیشن ارائه شده به بهبود خدمات مشتری کمک می‌کند و باعث جذب مسافران بیشتر برای استفاده از خدمات Ride On می‌شود. برنامه Ride On Trip Planner امکان تخصیص اتوبوس‌های بیشتر بر اساس تقاضا در مسیرهای شلوغ‌تر را ارائه می‌کند.

اپلیکیشن ارائه شده اطلاعاتی مانند مبدا و مقصد و ایستگاه‌های اتوبوس را در اختیار افراد قرار می‌دهد و علاوه بر اینکه بر گوشی هوشمند قابل نصب است، نسخه مبتنی بر وب آن نیز برای استفاده در دسترس است.

افراد با استفاده از این برنامه می‌توانند زمان سفر خود را از قبل تعیین کنند؛ به صورت کلی، می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از این اپلیکیشن یک گام بزرگ روبه جلو برای در دسترس بودن وسایل حمل‌ونقل عمومی است.

برنامه Ride On Trip Plannet قابلیت‌هایی را برای نظارت بر بار اتوبوس و اعزام اتوبوس‌های اضافی در زمان اوج سفر است. هدف این ویژگی کاهش زمان انتظار برای افراد و بهبود خدمات کلی است.

اداره حمل‌ونقل شهرستان مونتگومری (MCDOT) در یک دوره آزمایشی ۳۰ روزه، افراد را تشویق کرد که این اپلیکیشن را دانلود کنند و بازخورد خود را از طریق کانال‌های مختلف ارائه کنند؛ بازخورد دریافت شده از کاربران برای بهینه‌سازی برنامه استفاده خواهد شد.

کد خبر 683792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.