گرما دوباره در اصفهان اوج می‌گیرد

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش سه تا چهار درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در نیمه شمالی استان خبر داد و گفت: طی فردا وزش باد مناطق مرکزی و جنوب را در بر خواهد گرفت.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی برای امروز در سطح استان آسمان به صورت صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس در ساعات بعدازظهر و شب گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق غربی و جنوبی استان احتمال تندباد لحظه‌ای، پیش‌بینی می‌شود. طی فردا وزش باد مناطق مرکزی و جنوب را نیز در بر خواهد گرفت.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: امروز وزش باد شدید مجدد در نواحی غربی استان پیش‌بینی می‌شود که در روز چهارشنبه فراگیر شده و کل استان را در بر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در نیمه شمالی استان سه تا چهار درجه گرم‌تر می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا، به ۱۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان اصفهان هستند.

کد خبر 683727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    ای‌کاش‌که‌خورشید‌به‌زمین‌میرسید‌وهمه‌راحت‌میشدند