فاز دو کارخانه شرکت مخابرات راه دور ایران (ITI) در شیراز آغاز به‌کار کرد

در ادامه اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس، در فاز دوم راه‌اندازی شرکت مخابرات راه دور ایران (ITI) کارگاه‌های الکترونیک این شرکت راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه روز شانزدهم مردادماه در جریان سفر به استان فارس از کارخانه صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITI) بازدید کرد و با کارکنان بخش‌های مختلف این کارخانه از جمله مهندسان و کارگران آن به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت، همچنین دستوراتی در راستای رفع مشکلات این کارخانه صادر کرد.

با گذشت ۲۱ روز پس از سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس بخشی از مشکلات این واحد تولیدی رفع شده و کارگاه‌های الکترونیک شرکت مخابرات راه دور ایران (ITI) در شیراز آغاز به‌کار کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در راستای نظارت بر اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه ضمن بازدید از فعالیت کارخانه (ITI) در شیراز از راه اندازی کارگاه‌های الکترونیک این واحد خبر داد و اظهار کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه فاز اولیه این واحد تولیدی یعنی واحدها و سالن‌های مکانیکی و جوش راه اندازی شد و هم اکنون و در ادامه تکمیل روند تولید این کارخانه، واحدهای الکترونیکی شروع به کار کرد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با بیان اینکه نظارت کارگروه قضائی بر فعالیت کارخانه مستمراً ادامه دارد، افزود: آنچه امروز در جریان بازدید از کارخانه مشاهده شد انگیزه کار و فعالیت کارگران در راستای تکمیل کلیه فازهای تولیدی کارخانه بود.

وی با اشاره به این موضوع که کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) در گذشته شناسنامه فارس در بخش الکترونیک بوده است، گفت: همه عوامل و کادر مدیریتی جدید این واحد تولیدی تلاش می‌کنند که هویت این واحد تولیدی معتبر که با سفر رئیس قوه قضائیه احیا شد را به نقطه اوج و بهره‌برداری از ظرفیت کامل برسانند.

به گزارش ایمنا، مدیر (ITMC) در این خصوص با بیان اینکه از زمان آغاز به‌کار این کارخانه در جریان سفر رئیس قوه قضائیه فازهای صفر و یک شامل کارگاه‌های مکانیک، جوش و رنگ راه‌اندازی شده است، افزود: فاز دوم راه‌اندازی، یعنی کارگاه‌های الکترونیک نیز آغاز به کار کرده است و قرار است تولید نیمه انبوه و تست‌های آزمایشی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 683606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.