ساعت هوشمند Ambrane Marble  با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Ambrane Marble با گواهی IP68 با قیمت ۲۴ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند Ambrane Marble دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل و میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. این محصول از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و دارای حسگرهای سنجش ضربان قلب و اندازه‌گیری فشار خون است. همچنین قابلیت‌هایی مانند ردیاب خواب و ردیاب چرخه قاعدگی را نیز ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند با استفاده از ساعت هوشمند Ambrane Marble دوربین و موسیقی را از راه دور کنترل کنند. این گجت پوشیدنی از فناوری UniPair پشتیبانی می‌کند، بنابراین جفت شدن سریع تنها با یک ضربه را تضمین می‌کند. انرژی ساعت هوشمند یادشده با استفاده از یک باتری ۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود که با یک بار شارژ کامل تا هفت روز شارژدهی دارد. این محصول گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب مقاوم است.

ساعت هوشمند Ambrane Marble در رنگ‌های مختلف سبز، مشکی و قهوه‌ای با قیمت تخفیف‌خورده ۲۴ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، البته قیمت اصلی آن ۳۳ دلار است.

کد خبر 683592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.