ثبت‌ نام خودرو سامانه یکپارچه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد + جزئیات

مدیر طرح یکپارچه خودرو از باز شدن این سامانه در ساعت ۲۰ امروز (دوشنبه) خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی تقدسی اظهار کرد: همان‌طور که پیش‌تر وعده داده شده بود، بازگشایی مجدد سامانه با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید، برای سه درصد باقی‌مانده از ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم ضمن حفظ اولویت آن‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های خالی اعلام شده، این دسته از متقاضیان می‌توانند ۹ محصول از محصولات دو شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو را انتخاب کنند.

مدیر طرح یکپارچه خودرو افزود: همچنین در این مرحله برای افرادی که تاریخ تحویل خودروهای آن‌ها برای دو خودروساز کرمان‌موتور و مدیران‌خودرو در فصول آتی مشخص شده (یعنی پاییز و زمستان ۱۴۰۲ و سال ۱۴۰۳)، امکان ثبت نام وجود دارد و این دسته از افراد نیز می‌توانند همان خودروهای ثبت نام شده خود یا دیگر خودروهای این خودروسازان را زودتر تحویل بگیرند.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به ظرفیت‌های خالی اعلام شده از سوی شرکت‌های مدیران خودرو و کرمان موتور، متقاضیان دو دسته یاد شده می‌توانند به انتخاب ۹ محصول از محصولات دو شرکت مذکور بپردازند.

تقدسی گفت: از شرکت کرمان موتور چهار مدل خودروی جک J۴, J۷, S۳, S۵ و از شرکت مدیران‌خودرو پنج خودروی آریزو ۶، FX، تیگ و۷، X۲۲ و X۵۵ برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تحویل این خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود و به نوعی فروش فوق‌العاده محسوب می‌شود؛ پس از این مرحله نیز، ظرفیت موجود همه خودروسازان مجدداً بررسی خواهد شد و بر مبنای آن مراحل آتی طرح یکپارچه خودرو اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ورود به سامانه یکپارچه خودرو

آدرس اینترنتی سامانه یکپارچه خودرو، https: esalecar.ir است.
کد خبر 683541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیده جیهونه محسنی الهاشم IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    1 1
    خودرو