۶۷ پروژه عمرانی گردشگری در آران و بیدگل بهره برداری شد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۶۷ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی اکبر رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۶۷ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل عملیاتی و اجرا شد.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد دولت سیزدهم و اقدامات انجام شده در این شهرستان، گفت: از جمله اولویت‌هایی که بر اساس نیازها و مطالبات مردمی در این دوره بیشترین تمرکز بر روی آن انجام شد، دو حوزه راه و درمان را شامل می‌شود.

رضایی گفت: خوشبختانه در راستای سفر استاندار اصفهان به شهرستان و متعاقباً سفر ریاست محترم جمهور به استان اصفهان، مصوبات خوبی در این حوزه داشته‌ایم که در حال انجام و اتمام این مصوبات هستیم.

وی افزود: جاده‌ی ابوزید آباد به کاشان که یکی از مطالبات سی ساله‌ی مردم بخش کویرات و محوری حادثه خیز بود در حال حاضر یکی از پروژه‌های فعال شهرستان آران و بیدگل است که تا مرحله زیرسازی آن نیز انجام شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: روکش باند اول جاده‌ی ابوزید آباد به کاشان به طول ۲۰ کیلومتر و احداث باند دوم نیز به طول ۲۰ کیلومتر، روکش جاده‌ی بخش مرکزی به شهر کاشان به طول ۶ کیلومتر، روکش جاده‌ی نوش آباد به آران و بیدگل به طول ۴ کیلومتر که یک لاین آن توسط اداره کل راهداری و یک لاین آن توسط شهرداری آران و بیدگل انجام گرفت از جمله پروژه‌های عمرانی در حوزه راه است.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه اضافه کرد: روکش و بهسازی جاده‌ی نوش آباد به کاشان به طول ۲ کیلومتر و ایجاد دهانه‌ی دوم پل نوش آباد با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان، بهسازی و روکش جاده‌ی فیض آباد به نوش آباد به طول ۱۰ کیلومتر که پیمانکار آن انتخاب شده و ظرف یکی دو هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین جاده‌ی قاسم آباد به حسین آباد به طول ۴ کیلومتر که در همین دوره آغاز شده است به اتمام رسیده است.

مقام عالی دولت در شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: اصلی ترین پروژه در حوزه راه سازی در شهرستان آران و بیدگل جاده‌ی کمربندی و جاده‌ی آران و بیدگل به چرم شهر است که متأسفانه به دلایل بعضی از اتفاقاتی که افتاده است اعتبار مناسب به آن اختصاص پیدا نکرد اما با این حال در سال جاری تکمیل پل شهید منصوری در دستور کار قرار گرفت که پیمانکاران انتخاب شده است و انشالله ظرف چند روز آینده عملیات آن شروع خواهد شد.

وی افزود: در ادامه اجرای مصوبات دیگر سفر آقای استاندار رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان آران و بیدگل از جمله روشنایی جاده بخش مرکزی به طول ۷ کیلومتر به شهرستان کاشان، روشنایی جاده ابوزیدآباد به ریجن به طول حدود ۴ کیلومتر که عملیات اجرایی آن شروع شده است و ظرف یک هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

رضایی زیرسازی جاده سفید شهر به جاده قدیم قم-کاشان به طول ۳ کیلومتر، احداث پل راه آهن در روستای محمد آباد بخش مرکزی که با همکاری اداره کل راه آهن استان اصفهان در حال انجام می‌باشد را از دیگر پروژه‌های عمرانی در دست انجام در این دوره اعلام کرد.

کد خبر 683502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.