پافشاری مهدی طارمی برای انتقال به آث‌میلان/ دل الماس بوشهری با سردار است

مهدی طارمی مدیران باشگاه پورتو پرتغال را تحت‌فشار گذاشته تا اجازه دهند در تابستان امسال به آث‌میلان بپیوندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال مسئولان این باشگاه را تحت فشار گذاشته و فقط خواهان رفتن به میلان است، او به پورتو اعلام کرده اگر پیشنهاد میلان را قبول نکنند دیگر قرارداد خود را با اژدهای پرتغال تمدید نمی‌کند و سال بعد به‌صورت آزاد از پورتو جدا می‌شود.

آث‌میلان ایتالیا به پورتو پرتغال اعلام کرده که حاضر است ۱۵ میلیون یورو به‌عنوان رقم ثابت انتقال و ۳ میلیون یورو هم بسته به عملکرد بازیکن، به عنوان پاداش به پورتو بدهد تا این انتقال رسمی شود. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان همچنان امیدوار است تا به یک تیم بزرگ اروپایی برود.

امروز هم وب‌سایت «milanreports» خبر داد مدیران باشگاه آث‌میلان تماس خود را با مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو قطع نکردند. مدیران باشگاه ایتالیایی امیدوار هستند تا در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی، باشگاه پورتو را راضی به انتقال ستاره ایرانی کنند.

مدیران روسونری دائماً با مدیربرنامه‌های مهدی طارمی در تماس هستند و همه‌چیز برای این انتقال مهیا است. مهم‌ترین مشکل عدم رضایت باشگاه پورتو به‌خاطر مبلغ فروش این ستاره است. پورتو همچنان اصرار دارد رقم بالای ۳۰ میلیون یورو برای فروش مهاجم ۳۱ ساله‌اش دریافت کند.

این درحالی است که تنها ۱۰ ماه از قرارداد ستاره ایرانی باقی مانده است و آث‌میلان امیدوار است تا مهدی طارمی را طی ساعات آینده جذب کند تا این مهاجم ایرانی در کنار اولیویه ژیرو بازی کند و در صورت انتقال طارمی به میلان شاهد رقابت او با آزمون مهاجم جدید رم در سری‌آ نیز خواهیم بود.

کد خبر 683225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.