اعتراف ۳ سارق آرایشگاه‌های زنانه به ۳۶ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باند سه‌نفره سارقان تلفن همراه که اقدام به سرقت در شهرستان‌های استان و چند استان دیگر کرده بودند، با اعتراف به ۳۶ فقره سرقت در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه از آرایشگاه‌های زنانه در سطح استان و با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت، انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها، در نهایت هویت زن سارقی را شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و منسجم، متهم را در مخفیگاه خود در شهرستان شهرضا دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به شناسایی و دستگیری دو هم‌دست دیگر سارق و مالخر اموال مسروقه در عملیات‌های هماهنگ کارآگاهان پلیس، تصریح کرد: از مخفیگاه اعضای این باند ۱۵ دستگاه موبایل سرقتی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳۶ فقره سرقت در سطح شهرستان‌های استان و چند استان دیگر کشور اعتراف کردند و ضمن تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 683161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.