تبلت جدید لنوو از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت لنوو Tab P12 با تراشه Dimensity 7050 در هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو ماه گذشته تبلت جدید Tab P12 را در اتحادیه اروپا عرضه کردند، به نظر می‌رسد که این محصول ماه آینده نیز وارد بازار هند خواهد شد. تبلت لنوو Tab P12 دارای نمایشگر ۱۲.۷ اینچی LTPS LCD با رزولوشن ۱۸۴۰ * ۲۹۴۴ پیکسلی و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. این محصول به بلندگوهای چهارگانه JBL مجهز شده است.

دوربین سلفی به کار رفته شده در تبلت لنوو Tab P12 از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد، یک سنسور هشت مگاپیکسلی نیز به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی محصول تعبیه شده است. تبلت یادشده به تراشه مدیاتک Dimensity 7050 مجهز شده است و با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. این محصول در دو نسخه عرضه می‏‌شود، نسخه اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وارد بازار می‌‎شود، در حالی که نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس افراد قرار می‌گیرد. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه MicroSD حافظه آن را افزایش دهند.

تبلت لنوو Tab P12 دارای سنسورهای مختلف از جمله حسگر شتاب‌سنج G، حسگر RGB، ژیروسکوپ و قطب‌نما الکترونیکی است. یک حسگر اثرانگشت نیز روی کلید پاور تعبیه شده است. گزینه‌های اتصال این تبلت نیز شامل Wi-Fi 6، Wi-Fi دوبانده، بلوتوث ۵.۱ و پورت USB Type-C 2.0 می‏‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول نیز با استفاده از یک باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود که تا ۱۰ ساعت پخش ویدئو را ارائه می‌دهد.

کد خبر 683078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.