«شوق زیارت»؛ پویشی برای اعزام نیازمندان به زیارت عتبات عالیات

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: اجرای پویش «شوق زیارت» برای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی که به علت مشکلات مالی در حسرت زیارت مانده‌اند، ادامه دارد.

نبی‌الله الله‌دادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد که مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین هستند با مساعدت خیران در پویش «شوق زیارت» راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند.

وی با بیان اینکه اجرای پویش «شوق زیارت» بین مشتاقان زیارت اربعین موج گسترده‌ای ایجاد کرده که نشان از عظمت اربعین دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال امکان سفر به کربلا و زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) برای هشت هزار نفر از خانواده‌های نیازمند فراهم شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از نیازمندان آرزوی شرکت در پیاده‌روی اربعین را دارند، اما به علت نداشتن توانایی مالی نمی‌توانند به زیارت بروند، گفت: عموم مردم می‌توانند با شماره‌گیری #۹*۰۳۱*۸۸۷۷*، واریز نذورات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۴۷ یا با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان برای کمک به اعزام مددجویان به زیارت اربعین اقدام کنند.

«شوق زیارت»؛ پویشی برای اعزام نیازمندان به زیارت عتبات عالیات

کد خبر 683034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.