سردار آزمون چه‌زمانی نخستین بازی خود را برای آ.اس رم انجام می‌دهد؟

سردار آزمون مهاجم جدید تیم فوتبال آ.اس رم ایتالیا هم‌اکنون از ناحیه همسترینگ مصدوم است و زمان بازگشت وی به میادین مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار آزمون ستاره فوتبال ایران که تجربه بازی برای بایرلورکوزن آلمان، زنیت سنت‌پترزبورگ، روبین‌کازان و روستوف روسیه را در کارنامه دارد و طی ۱۰ سال اخیر در فوتبال اروپا بازی کرده بود، در انتقالی جذاب و هیجان‌انگیز راهی آ. اس رم ایتالیا شد.

سردار آزمون که در نقل‌وانتقالات زمستانی فصل ۲۲-۲۰۲۱ با قراردادی دوونیم میلیون‌یورویی از زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه راهی بایرلورکوزن آلمان شد و طی یک فصل‌ونیم اخیر برای این تیم آلمانی به میدان رفته بود، حالا با قراردادی قرضی به مدت یک فصل و با بند خرید ۱۲ میلیون یورویی به رم پیوست تا مهم‌ترین انتقال فوتبال ایران را در اروپا رقم بزند.

آزمون طی یک‌سال‌ونیم گذشته ۳۲ بازی در بوندس‌لیگا برای بایرلورکوزن آلمان انجام داد که توانست پنج گل به ثمر رساند و یک پاس‌گل بدهد و در دو مسابقه لیگ قهرمانان اروپا و ۹ دیدار لیگ اروپا (ازجمله دیدار با آ. اس رم ایتالیا) نیز به میدان رفت اما نتوانست عملکرد خیلی‌خوبی از خود به‌جای بگذارد و با مصدومیت هم جمع شیرهای آلمانی را ترک کرد.

سردار آزمون در تمرینات پیش‌فصل بایرلورکوزن دچار مصدومیت شدیدی شد تا شش الی هشت هفته از میادین دور باشد که یک شکست سخت برای آزمون به‌شمار می‌رفت؛ آزمون قرار بود در حالت ایده‌آل تا اوایل سپتامبر به زمین باز بازگردد و شاید ماه‌سپتامبر بتواند برای تیم خود بازی کند اما وضعیت وی مشخص نیست.

مهاجم مرکزی جدید گلادیاتورها در شرایطی امروز موفق شد تست‌پزشکی تیم فوتبال آ. اس رم ایتالیا را با موفقیت پشت‌سر بگذارد که هنوز دچار مصدومیت است و شاید اگر کمی بدشانس بود در تست‌پزشکی رمی‌ها رد می‌شد و آن ‌زمان باید روزهای تلخی را تجربه می‌کرد. در هر صورت کادرفنی باشگاه آ. اس رم امیدوار است مهاجم ایرانی بتواند هرچه زودتر به میادین بازگردد.

کد خبر 682970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.