دولت سیزدهم اهل کار بوده و در این مدت اتفاقات خوبی رقم زده است

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان با تاکید بر اینکه طبق اخبار و مستندات، دولت سیزدهم دولت کار بوده و در این مدت اتفاقات خوبی را رقم زده است، گفت: زحمات این دولت، زحماتی موثر و مفید است و مردم امید دارند که در آینده نه‌چندان دور شاهد اثرات آن در فضای اقتصادی و معیشتی جامعه باشند.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک هفته دولت، با بیان اینکه این هفته از دولت ۲۷ روزه شهید رجایی به یادگار مانده است، اظهار کرد: شهید رجایی از همه‌چیز خود برای خدمت به مردم گذشت و در دوران نخست‌وزیری‌اش نیز این امر را اثبات کرد، اما منافقان کوردل اجاره ندادند فرهنگ خدمت و از خودگذشتگی او با اقدامات خوب خود پایدار بماند.

وی با بیان اینکه پس از شهید رجایی دولت‌های مختلفی بر سرکار آمدند و فعالیت‌های متفاوتی داشتند، افزود: در این راستا هر کدام از دولت‌ها، در دوره خودشان به اندازه‌ای که در توان داشتند تلاش کردند کشور را در مسیر به سمت پیشرفت، تعالی و قله ببرند اما این روند متفاوت بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ادامه داد: دولتی نسبت به مسائل فرهنگی و فاصله طبقاتی و اقتصاد سرمایه‌داری بی‌توجه بود و تنها تلاش داشت سازندگی‌ها و شکوفایی‌ها را در کشور پدید آورد، اما از دیگر جهات به کشور آسیب رساند، دولتی دیگر نیز به مسائل اقتصادی توجه کمتری داشت و تلاش کرد فضا را به سمت مباحث فرهنگی ببرد و در آن مباحث نیز توجهش به گسترش فرهنگ غربی بود که همچنان شاهد پیامدهای آن هستیم.

مظاهری با بیان اینکه در دولت قبل، اقداماتی در حوزه خدمت‌رسانی و اصلاح ساختار رقم خورد، اما به‌دلیل نبود ثبات و گرایش به بعضی جریان‌ها وضعیت مطلوبی رقم نخورد، خاطرنشان کرد: تمام همت دولت قبل بر آرزوهایی بود که شاید روزی به نتیجه برسد و منتظر بود بابانوئل، اقتصاد را اصلاح کند و هدایای مورد نیاز برای رفع نیازهای کشور را بیاورد، یعنی حرکت را منوط به آرزوها کرد و خود هیچ اقدامی انجام نداد؛ در این زمان کشور دوران سختی را پشت سر گذاشت و نتیجه آن هزاران میلیارد نقدینگی و رکود اقتصادی شد.

وی با یادآوری اینکه در ادامه این مسیر، دولتی بر سر کار آمد که با تمام عزم و اراده، آبروی خود را گرو گذاشت و تمام توان خود را به میدان آورد تا فضای گذشته را اصلاح کند، گفت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی بیان کردند در این دولت اصلاحات زیربنایی در حوزه اقتصادی در حال انجام است و با توجه به آمار و ارقامی که از سمت دستگاه‌های مختلف خارج و داخل کشور ارائه شده، کشور در حال حرکت به سمت پیشرفت و اعتلا است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با تاکید بر اینکه آنچه که از اخبار و مستندات مشخص است، آن است که دولت سیزدهم دولت کار بوده و در این مدت اتفاقات خوبی را رقم زده است، اضافه کرد: زحمات این دولت، زحماتی مؤثر و مفید است و مردم امید دارند که در آینده نه‌چندان دور شاهد اثرات آن در فضای اقتصادی و معیشتی جامعه باشند، هرچند جریان‌هایی در حال مقابله با این موضوع هستند.

مظاهری در خصوص دستاوردهای دولت سیزدهم در سطح استان تصریح کرد: استان اصفهان در دو سال اخیر رتبه نخست کشور در زمینه اشتغال‌زایی، واحدهای تولیدی احیا شده و رتبه دوم در بهره‌برداری از واحدهای نیمه‌کاره را به‌دست آورده است.

وی ادامه داد: همچنین در دست گرفتن بیش از ۱۲۷۵ پروژه در زمینه پروژه‌های کشاورزی، اصلاح شبکه پایدار آب در استان و نداشتن قطعی آب و ارائه وام‌هایی برای اشتغال‌زایی از اقداماتانجام شده در این مدت در سطح استان است که همه حکایت از آن دارد که مسئولان سطح استان کوشا، پرتلاش و باقوت در راستای اعتلای کشور و استان در حال کار هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه مسکن و ساماندهی مسکن، افزایش هزینه‌های اجاره و رهن مسکن، به ثمر رسیدن پروژه‌های کلان آب‌رسانی، مباحث معیشتی و تفاوت نرخ‌ها از دغدغه‌های سطح استان است که امید است با مدیریت جامع به سامان برسد و مردم شاهد نتایج آن باشند، گفت: موضوعاتی از جمله تأمین منابع آب استان، تکمیل پروژه‌ها و کمک به حوضه آب استان و کشاورزان، موضوع جمعیت، ساماندهی مسکن و به‌خصوص مسکن ملی، ساماندهی اجاره‌بهای منازل، ساماندهی کارخانه‌ها برای بهبود آلودگی هوا از جمله مباحثی است که مردم مطالبه دارند و در مجموعه استان اقداماتی برای آن‌ها رقم خورده، اما تقاضایمان این است که متولیان با سرعت بیشتری در این حوزه اقدام کنند.

مظاهری خاطرنشان کرد: امید است حرکت سریع اشتغال‌زایی، ساماندهی و ایجاد کارگاه‌ها و ساماندهی شهرک‌های دانش‌بنیان در استان موجب پیشرفت بیشتر استان شود.

کد خبر 682795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.